woensdag 25 mei 2011

Marianne Design Challenge # 34

 
Hallo allemaal,
 
Ik zag dat er weer volgers bij zijn gekomen, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en waarderen !!
Altijd leuk om jullie reacties te lezen.
Vandaag plaats ik mijn label die je moet maken om met de challenge van Marianne Design mee te kunnen doen. Zoals jullie wellicht weten ben ik nog al een Marianne fan en heb dus voldoende spulletjes in huis om een mooi label te maken. Omdat het bijna zomer is en ik van felle kleuren hou, heb ik gekozen voor het folklore papier van Eline. De cupcakes blijf ik geweldig vinden. Het idee van dit label komt uit de nieuwe Hobby Handig ( ik heb alleen de naaimachine niet gebruikt ).
 
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. een prachtige en kleurrijke label mieke,je cupcake vind ik ook leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mieke ik vind hem super, lekker fris van kleur.
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten