dinsdag 17 mei 2011

Scrap Cards # 5

Met deze kaart wil ik mee doen met de Scrap Cards Challenge # 5. De opdracht was een kaart of een andere creatie met Sarah Kay.Ik had nog een paar papierblokken van de Action met zowel Sarah Kay als achtergrondpapier. Omdat de flitser niet optimaal werkt is de kaart niet zo mooi van kleur op de foto. De hoofdkleur is brodeaux rood.De bloemetjes zijn gemaakt met een creatable van ( hoe kan het ook anders ) Marianne Design. Het patroon van de kaart kwam ik op een van jullie blogs tegen.
 



Ik kijk weer uit naar jullie reacties, altijd leuk om te lezen.

Fijne dag verder,  Mieke
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk geworden!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mieke wat een schattige kaart is dit in hele lieve kleurtjes.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is heel erg mooi geworden mieke.
    je bloemen vind ik ook heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten