dinsdag 3 mei 2011

Scr@p-Cards challenge # 4

Als eerste allemaal bedankt voor het langs komen en achter laten van een reactie, altijd leuk om te lezen.
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van Scr@p-Cards Challenge-Blog. Zij hadden deze keer de uitdaging om een kaart te maken met de kleuren lila/paars.De kaart die ik heb gemaakt is met achtergrondpapier van de Action en het papier van het hart weet ik niet meer. Ik heb gebruik gemaakt van een snoesje. De takjes, bloemen en vlinder zijn gemaakt met de creatables van Marianne Design, het hart is een mal van Nellie Snellen.
Ik hoop komende week nog meer te freubelen, mijn nichtje Vera is bij ons aan het logeren en zij wil ook graag knutselen dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
Nog een fijne avond.


Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke wat een schattige kaart heel mooi zo met het hart.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten