dinsdag 28 juni 2011

MarianneDesign challenge # 36

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer. Ik heb een hele drukke week gehad en geen tijd om wat te freubelen, ik hoop de tijd in te kunnen halen.
Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en waarderen.
Met de kaart hier onder wil ik mee doen met de Marianne design challenge # 36, deze keer is de opdracht om een mannenkaart te maken ( wie heeft daar geen moeite mee?).
Het was uiteraard moeilijk maar moet maar uit gaan van de reactie van mijn dochter :" o mam wat heb je een leuke kaart gemaakt!!"
Natuurlijk zijn alle materialen van Marianne Design, ik wens jullie nog een fijne avond !!!
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. eenvoudig maar leuk kaartje mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en ideaal voor een man!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke,
    Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog!! Ik heb even bij je rondgesnuffeld en vind je kaarten erg leuk! Ik vind 3D ook nog steeds leuk om te doen! En wat een lieve katten heb je, wij hebben er ook 2 + 1 van mn dochter. Ik zal ook eens foto’s in mn zijbalk plaatsen. Ik ga je ook volgen hoor!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Mieke. De achtergrond vind ik heel apart!
    Je vroeg of in nog een tutorial ging doen over mijn naaiwerk. Je bent tot nu toe de enige die er om vraagt hahaha, dus ik denk niet dat het er komt ;-). Als je graag iets meer wilt weten dan wil ik ook wel een goeie tutorial doormailen op het blog van iemand anders!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten