zondag 31 juli 2011

SONGBOOK

Als eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor alle reacties, vooral de lieve reacties op de naaikaarten.
Ik ben soms een erg groot twijfelaar of ik iets wel moet posten of niet. Jullie hebben me over de streep getrokken en plaats nu gewoon wat ik wil ( er bleven altijd veel kaarten achterwegen).
 
Hier onder 2 kaartjes met materialen van Marianne Design, en diegene die mijn blog langer volgen weten dat ik hier een groot fan van ben en het liefst met haar materialen werk.
 
Het papier komt uit het nieuwe paperbloc "songbook", de creatables zijn allemaal van Marianne en het fotolijstje is van de Xenos.
Ik wens iedereen nog een fijne en zonnige zondag toe.

Mieke
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

  1. Als eerste; Twee hele mooie kaartjes!!!Mooi de ballerina en de muzieknootjes samen en zo ook de muzieksleutel. Mooie kleurtjes!
    Ik denk dat we allemaal wel eens twijfelen, nix mis mee. Maar lekker plaatsen, want een ander kijkt er weer heel anders naar, en smaken verschillen nou eenmaal! Ik heb nu ook iets op m'n blog gezet wat ik normaal nooit doe, en ook ik twijfel daarover, maar juist daarom ben ik benieuwd naar de reacties!
    Lekker op je eigen manier doorgaan!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee prachtige kaarten mieke.
    dat lijstje past er heel erg goed bij en het papier is prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de materialen van MD zijn erg leuk en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!! En je moet je kaartjes gewoon plaatsen hoor!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat twijfelen herken ik wel hoor Mieke. Ik twijfel zelf ook weleens en plaats niet alles. Zal wel nooit helemaal over gaan. Soms plaats ik toch iets wat ik zelf maar matig vind en dan volger er hele leuke reacties. Het is heel maf hoe anderen tegen je kaarten aankijken he!
    Je kaartjes zijn mooi Mieke! Bij de bovenste vind ik de ruige en verbogen randjes heel mooi. Die sleutels vind ik tof! Bij de onderste vind ik het erg leuk dat je het rokje in hetzelfde papier hebt gemaakt!
    Gr. Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mieke,
    Wat prachtig! Ze zien er zo romantisch en nostalgisch uit. Ik ken dat gevoel, ik plaatste deze avond ook iets waar ik niet tevreden over ben en waarvan ik nu al spijt heb dat ik het postte, maar ja het kunnen niet allemaal spetters zijn he! Maar deze van jouw zijn dit wel hoor!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mieke,
    Ik vind ze wel leuk! Ik heb vandaag ook twee tags geplaatst waar ik niet tevreden over ben. En heb ook getwijfeld of ik het wel zou doen. Maar wat Cornelie en Christine ook al zeggen, de ene kaart zul je mooier vinden dan de andere. En als alles hetzelfde zou zijn... werd het ook maar een saaie bedoeling! Dus lekker blijven posten die kaarten! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten