woensdag 28 september 2011

DCL # 109

Goedemiddag allemaal,

Als eerste bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige creatie en mijn zere voet. Wat fijn he dat het zulk mooi weer is, hopelijk kunnen we er nog lang van genieten.
De kaart hieronder heb ik gemaakt voor DCL challenge. Het is een erg leuke schets die gebruikt moest worden, kan er alle kanten mee op.Omdat de schets zo leuk is heb ik er meerdere kaarten meegemaakt en was het moeilijk kiezen. Uiteindelijk hebben Caroline en ik voor deze kerstkaart gekozen.
Hieronder vind je een collage van de andere kaarten gemaakt met dezelfde schets.

Hier volgt nog de schets die gevolgt moest worden


Nog een fijne , zonnige dag toegewenst en tot morgen.

Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. hallo mieke, wat een leuke kaartjes heb je ermee gemaakt.
    deze is heel mooi, ja het is een leuke schets, ik heb de mijne vandaag gemaakt, dus die zie je morgen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij hebt goed je best gedaan!! Wat een leuk kaartjes heb je gemaakt met de schets! Zo heb je gelijk een lekkere voorraad!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuke uitwerking van de schets Mieke! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Massaproductie!!Leuke uitwerking! Die blauwe met die bloemen vind ik ook mooi!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, jullie zijn productief geweest én met een mooi resultaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind em prachtig Mieke. Heel mooi papier. Is het van het Kruidvat? Ik heb het volgens mijn vanmorgen gekocht maar het ligt inmiddels in een verhuisdoos.
    Je andere kaarten zijn ook super!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ze zijn gaaf zeg!Zo heb je meteen een hele voorraad! Die groene met de auto vind ik ook heel leuk. Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes allemaal
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow gave kaartjes hoor en papier van het kruidvat of niet erg leuk moet ik zeggen. bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten