vrijdag 9 september 2011

die is ook leuk

Een aantal weken geleden zag ik op het blog van "deze is ook leuk "dit fotolijstje omgetoverd tot een plaatsje waar je je oorbellen op kwijt kunt. Caroline vondt het een leuke manier van opbergen en zijn wij dus naar de Big Bazar gegaan en daar een kuntstoflijstje gekocht. Het een en ander gesloopt en geplakt en voila...een mooi plaatsje voor je oorbellen met een mooi randje.


Aan knutselen ben ik de afgelopen week niet toegekomen, heb morgen een verkoop en moest daar alles voor klaar maken tussen het werk door. Volgend weekeinde hoop ik weer tijd te hebben ( ben dan op zussenweekeind ), en een begin te maken met de kerstkaarten.
Ik ben de afgelopen week wel jullie blogs langs gegaan maar geen had geen tijd voor reacties.Komende week heb ik een rustiger rooster en dan maak ik het goed.


 
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dit rekje! En echt "girlstuff" zo in een roze kadertje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk is dit oorbellen lijstje!! ZEker een heel goed idee!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten