donderdag 29 september 2011

Verhuiscandy Jose

Goede middag,
 
Het lijkt niet op te houden hier, alweer een kaartje om te laten zien. Dit kaartje heb ik voor Jose gemaakt. Jose heeft een candy voor trouwe volgers en niet direct om nieuwe volgers te trekken, leuk idee. Jose gaat volgende week verhuizen en  wilde haar nieuwe hoobykamer opleuken met zelf gemaakte kaartjes. Het idee was dus een kaartje naar haar te sturen waar zij dan de voor haar 3 mooiste kaarten uitzoekt en die ontvangen een kadootje.
 
De kaart hieronder heb ik voor Jose gemaakt en intussen heeft zij die ook ontvangen. Ik vind het erg moeilijk een zelfgemaakt kaartje te sturen naar iemand die zelf ook kaartjes maakt ( kijk maar eens op haar blog, jose maakt hele mooie kaartjes ). Het heeft wel iets spannends, mezelf kennende kijk je er dan toch anders naar en doe je soms ideetjes op.
 
voorkant
 
bloemetjes gemaakt van vilt
 
Baboeska van MD ( net als alle andere gebruikte materialen )
 
De achterkant, waar ik nog een persoonlijke note heb opgeschreven.

Posted by Picasa

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi Mieke! De kleuren zijn ook prachtig, dit is er ééntje waar José haar kamer zal van opfleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een heel mooi kleurrijk kaartje mieke.
    en josé zal hier heel blij mee zijn en vrolijk van worden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en super vrolijk kaartje. Model vind ik ook leuk!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje Mieke, ik vind hem helemaal super met die bloemetjes van vilt! Jose vindt hem vast ook geweldig! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat het nu lukt een reactie te plaatsen. Heb het al een paar maal geprobeerd!
    Ik vind je kaart harstikke mooi. Geen reden voor nervositeit hoor. Mooi vorm, leuke elementen, mooi en fris papier. Prachtig! Ik ben er hartstikke blij mee, dus DANK je wel!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk papier he! Je hebt er een mooie werkje van gemaakt. Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten