donderdag 24 november 2011

DCL # 117

Hallo allemaal,

Ben eeen paar dagen afwezig geweest ( lag voornamelijk in mijn bed met een flinke verkoudheid).Nu ik weer een beetje aan het opknappen ben zal ik ook maar gelijk mijn creatie voor de DCL showen.
Voordat ik dat doe wil ik jullie nog laten weten dat ik in de top 3 terecht ben gekomen met dit kaartje.
Het was echt een verrassing want er zaten zulke mooie tussen.

Nu iets over de nieuwe challenge, dit keer hebben we een recept gekregen, erg leuk.
In eerste instantie had ik de opdracht maar half gelezen en dacht ik: o gelukkig geen kerstkaartjes meer ( ben het nu al beu ), maar dat pakte anders uit. Het is niet dat ik er een hekel aan heb , maar ik maak liever "gewone kaartjes ".


Ik heb van internet een "kerstbal"gehaald en deze als basis gebruiken. Omdat ik een paars wilde gebruiken moest ik erg opzoek naar geschikt papier. Het merk weet ik niet meer, maar het was nog een overschotje van een workshop van het voorjaar.


Ik wist al direct toen ik het recept las dat ik mijn zelfgemaakte vilt bloem nog een keer wilde maken, maar nu mini. Ik heb dus een smalle strook vilt afgeknipt, dubbel gevouwen en aan de gevouwenkant in geknipt, hierna opgerold en vast geplakt. Nog wat glitterlijm en ...klaar.
Verder heb ik een creatable van MD gebruikt en nog een tekst gestempeld met losse letters.Hier onder volgt nog het recept.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag vanuit het zonnige zeeland.

Mieke

12 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt Mieke en paars is helemaal mijn kleur:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak ook liever gewone kaartje, maar als een kerstkaart af en toe gemaakt kan woden en niet als "moeten" voor een ellenlange lijst, dan is het wèl leuk. Dit is een mooi kaartje in mooie kleuren! Weer eens wat anders!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke bloemetjes! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het erg leuk dat je het kaartje in de vorm van een kerstbal gemaakt heb. Dit idee leen ik denk ik binnenkort voor de knutselles op school als je het goed vindt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele aparte kerstkaart maar wel heel erg leuk mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Интересная работа! Яркая, выразительная!
    С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind em erg mooi geworden. Gaaf die kerstboom gestanst in dat papier. Hoop dat je je beter voelt.
    Top dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart Mieke, je bloemen zijn helemaal toppie!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch een leuke kaart Mieke en die bloemetjes zijn zo schattig!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke originele label!! Mooie kleuren heb je gebruikt! En je bloemen zijn echt superleuk!!!

    Groetjes Judith

    ps. voor het stempelen op een kaars ben je stazon inkt nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten