zaterdag 5 november 2011

Verjaardagskaart Mieke

Lieve allemaal,

het is even 2 dagen stil geweest, ik heb 2x een workshop gegeven en ben druk bezig met de voorbereidingen voor de winterfair in Terneuzen. Ik organiseer die winterfair samen met het stichtings bestuur van onze jeugdsoos. Het is heel wat werk maar wel leuk. We knutselen ook met de jeugd, dit kunnen ze dan verkopen en de opbrengst komt ten goede van hun zelf. Ik zal nog wel eens wat foto's plaatsen.

Ik wilde jullie nog een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor Mieke. Ze was afgelopen week jarig en gaf een candy weg.
Ik heb een driehoek kaartje ( weet geen andere benaming ) gemaakt met papier van Eline's winterhuis.
Het was leuk om te maken.


Ik heb de kaart gesloten met een stukje klittenband zodat deze plat te versturen  is ( dat dcht ik,maar hij paste niet in een enveloppe ,dus ook nog een envelop gemaakt.)



Hier zie je de kaart open ( zonder sluiting nog, was mooier op de foto, hihi )

Ik wens jullie een fijn weekeinde , vanuit het zonnige Terneuzen,



6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart!
    De afwijkende vorm vind ik helemaal geweldig.
    Mooi om te zien hoe je met rustige kleuren een prachtige kaart kunt maken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he die tipi! Ik heb hem ook eens gemaakt, maar helaas had ik toen nog geen blog en dus niet gedacht om hem te fotograferen. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow die kaart is gewoon prachtig! Is daar een patroontje van??
    Het papier met die paddenstoeltjes vind ik ook helemaal geweldig! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een hele mooie kaart mieke. mooi papier gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Mieke!! Leuk dat modelletje en inderdaad erg mooi dat papier met de paddenstoeltjes!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een heel leuk modelletje en mooi papier heb je gekozen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten