donderdag 12 januari 2012

Snoesjes

Lieve allemaal,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volger, ik hoop dat je hier inspiratie op kunt doen.
Begin Januari kwam mijn Marianne Design bestelling binnen en ben daarmee aan de slag gegaan.
Ik vind die nieuwe snoesjes zo schattig !!! Er is ook weer bijpassend papier.
Ik had gedacht niet meer aan 3D te doen maar kon het toch niet laten toen ik de knipvellen zag.




Ook maar direct gebruik gemaakt van de nieuwe malletjes van MD. Er is ook nog een malletje met een klimop maar die heb ik niet, eigenlijk vind ik dat wel jammer, dus wie weet komt die er nog wel.

Ik wilde nog even vragen wat jullie van de foto's vinden? Helder hè ?! Manlief heeft een nieuwe lens gekocht ( microlens ).

Fijne avond,

Mieke



6 opmerkingen:

  1. Ze zien er heel leuk uit! Ik moet iedereen die 3-D knippen doet bewonderen want ik haat dit om te doen!! Ik vind het héél mooi maar het is niet aan mij besteed!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk wat een mooie, frisse,vrolijke kaartjes!! Daar krijg ik echt een voorjaarsgevoel van!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaartjes Mieke
    en wat een vrolijke kleurtjes
    Leuke malletjes ,daar kan je weer leuke dingen mee maken
    En de foto's zijn mooi helder hoor

    Gr eef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige en kleurrijke kaartjes! ik houd niet erg van 3D, maar dit snoesje vind ik leuk.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke vrolijke kaarten mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer erg mooi gemaakt hoor, ziet er heel leuk uit, de kleuren zijn zo mooi op elkaar afgestemd, lekker fleurig!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten