dinsdag 24 januari 2012

Thee swap

Als eerst allemaal hertelijk bedankt voor jullie reactie op mijn vorige post. Geweldig, leuk om te lezen en wat zijn jullie enthousiast !!! Bedankt.
Vandaag laat ik jullie zien wat ik naar mijn swapmaatje Jeanette heb gestuurd ( ze kan het zelf niet laten zien, ze is nog bezig met het maken van een blog).Ik kreeg vanmiddag bericht dat het aan was gekomen.

Een jaar of 2 geleden kwam ik op het blog van Cora een werkbeschrijving tegen van een theeboekje.
Ik heb papier van Maja gebruikt, wat bloemetjes en een lintje. Omdat het papier al mooi genoeg is heb ik er niet te veel bij gemaakt.




Ik heb er 6 verschillende smaakjes thee in gedaan. Jeanette veel plezier ermee en ik hoop dat de thee lekker smaakt.

Fijne avond ,  Mieke




13 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit Mieke,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt, en idd super mooi papier!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk idee! Ik ga ook maar eens naar dat theeboekje kijken, ken ook een hoop theeleuten die dit wel zullen waarderen! Jouw versie is heel mooi, leuk papier!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik super! Gezellig om geven en zo mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverdje en erg mooi met dat papier van maja!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toepasselijk papier!!!!
    Een prachtig boekje! Gaaf patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi en schattig cadeautje! leuk idee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er gaaf uit mieke super mooi gemaakt met toepasselijk papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad erg schattig! Jij hebt het zo gemaakt zoals ik het eerst ook van plan was. Maar ik heb uiteindelijk toch iets anders gedaan. Ik heb die van mij net klaar en ga het morgen opsturen.
    Hartelijke groet, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuk idee zeg dit boekje. Het ziet er tof uit!
    Groetjes, JOse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi gemaakt Mieke!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bijzonder mooi gemaakt. Daar mag je best trots op zijn...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schitterend gemaakt Mieke, super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten