zondag 5 februari 2012

Boom

Lieve allemaal,

Ben al een paar dagen druk an het werk geweest en geen tijd gehad om iets te posten.
Het wordt een korte post ,maar ik wil jullie dit kaartje toch laten zien. Afgelopen week had ik condeleance kaartjes nodig, nu wil dat ik er een had gekocht en de volgende dag bleek dat ik er nog een nodig had. Ik hou niet van zelfgemaakte condeleance kaartjes maar heb toch een gokje gewaagd.
Ik heb de boom van Mariaane Design gebruikt, zo zie je maar hoe multi functioneel die is.
Ik heb de boom uit zwart karton gestanst en de geëmbosde stukjes met witte inkt bestempeld.
Heel simpel op een witte kaart geplakt.
Al met al ben ik erg tevrede en heb de kaart inmiddels opgestuurd.



Ik wens jullie nog een fijne avond,

Mieke


9 opmerkingen:

  1. wat stijlvol! Zo'n zelfgemaakte kaart is prima te versturen als condoleancekaart, geeft een extra persoonlijk tintje aan zo'n waardevolle kaart voor de ontvanger. Mooi gedaan! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je knap gedaan Mieke
    Complimenten !

    groetjes eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn inderdaad niet de leukste kaarten om te maken Mieke, maar deze is erg mooi, heel stijlvol! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik stuur ook liever een gekochte kaart om te condoleren.
    ik denk altijd dat de mensen het TE vinden.
    maar deze zal zeker troost geven.gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en stijlvol!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mieke, mooie kaart, kan voor verschillende doeleinde gebruikt worden.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een erg mooi kaartje als condoleance! Sober en eenvoudig en doordat het zelfgemaakt is heeft ook volgens mij ook iets extra's voor de ontvanger(s). Overigens maak ik ook eigenlijk nooit een condoleancekaartje. Maar als ik deze zo zie...

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten