zondag 18 maart 2012

Knotsgekke Kaartendagen

Goede middag allemaal,

Wat een weertje weer !! Zo'n lekker zonnetje.
Gisteren ben ik naar Den Bosch geweest, ben geen bekende tegen gekomen,maar het was er erg gezellig.
'k Ben samen met mijn dochter geweest, we hebben het erg gezellig gehad en ook lekker gelachen.
Op de volgende 2 foto's kun je mijn aankopen bewonderen. Ik ben nu naar de beurs geweest met de bedoeling van alles te kopen om mijn kaartjes "op te leuken", ik zou zeggen:missie geslaagd.

Op de foto's staat niet het vele karton of de enveloppes die ik heb gekocht.




Ik ga er starks lekker mee aan de slag .

Ik ben vanmorgen alle blogs langs gegaan en zag dat ik in de top 3 van de Dutch Cardlovers beland ben, ik ben er erg blij mee.

Er lag ook een enveloppe van Cornelie als bedankje omdat ik haar een kaartje heb gestuurd voor haar verjaardag, bedankt !!


Allemaal nog een fijne dag en zonnige groetjes,

Mieke


11 opmerkingen:

  1. Super leuke spulletjes! Benieuwd wat je er mee gaat maken :-)
    Gefeliciteerd met het behalen van de top 3! Van mij had je zelfs mogen winnen ;-)
    Fijne zondag nog! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige aankopen!! supergaaf... ik ben heel benieuwd naar je creaties hiermee, maar dat komt vast helemaal goed! Veel plezier,
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een heerlijke aankopen allemaal! Heerlijk! Het is maar goed dat al die beurzen kilometers ver zijn, dan wordt de verleiding niet zo groot!
    groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke en mooie aankopen mieke.
    jammer dat we elkaar niet zijn tegen gekomen, maar het was ook druk.
    en dan net als ik een verrassing door de brievenbus.
    super leuk is dat.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zonnetje ???? Hier geen zon gezien .
    Wat een leuke dingen heb je gekocht geweldig wat een mooie blokjes papier .

    en gefeliciteerd met je top 3

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige leuke aankopen heb je gedaan, nu nog op zien te krijgen.....lol,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie spulletjes heb je gekocht zeg, vooral het papier is erg gaaf!! ben benieuwd naar je creaties ermee!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie aankopen en wat een prachtig papier ook allemaal!!

    Ik ben benieuwd naar je creaties hiermee!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spullen heb je gekocht en veel succes ermee de resultaten zien we nog wel op je blog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blokjes en andere spulletjes heb je gekocht, veel plezier ermee, hoor!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Mieke

    Ik zie dat er nog genoeg te koop was op de beurs jij hebt je ook niet ingehouden met het kopen ha ha.leuke blokjes papier heb je gekocht ben benieuwd na de kaartjes groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten