zaterdag 31 maart 2012

Swap

Zo alweer een week geleden dat ik wat heb gepost. Ik heb net en reeks van 7 dagen werken achter de rug waarvan de laatste 2 erg leuk en zwaar waren. Ik moest mij voordoen als patiënt en mijn eigen profiel hiervoor samen stellen. Ik heb mezelf gespeelt, zat daar alleen nog maar mijn dagen uit omdat mijn revalidatie klaar was. Er waren verschillende "patiënten": Een hersenbloeding met spraakstoornis, demente dames,iemand met parkinson en epilepsie en 2 jonge vrouwen met MS.
De leerling verpleegkundige kreeg de taak om als zorgverlener te werken en moesten alles zelf indelen.
De rol die je had moest ook een leerdoel zijn. Mijn leerdoel was om te weten hoe het is om als jong iemand,bijna beter, tussen de mensen te zitten die veel aandacht nodig hebben. Wat ik dacht kwam uit: Ik kreeg geen aandacht, het was wel handig dat ik mij zelf bezig hield ( had wat knutselspulletjes bij mij ). Het is ook niet prettig om als jong persoon met demente mensen op een kamer te liggen, daar zal ik in het vervolg rekening meehouden bij on s op de afdeling.
Al met al een leuke, leerzame maar vermoeide 2 dagen.


Nu mijn swap. Ik had mij opgegeven voor de luciferswap en heb het volgende doosje gemaakt.


Ik heb gekozen voor onze eigen hoofdstad Amsterdam. De creatables van MD lenen zich daar uitstekend voor. Het fietsje is van een ander merk wat ik mij even niet meer herinner.



De letters zijn gemaakt met de nieuwe lettermallen van Crealies. Ze zijn zo ontzettend leuk en handig.



Ik kreeg van Sientje dit doosje : Parijs.

Heb door het vele werken helaas niet mee kunnen doen met de Dutch cardlovers maar hoop daar komende week weer tijd voor te hebben.

Lieve groetjes,

Mieke


14 opmerkingen:

  1. Poeh, dat leerproces klinkt heftig zeg!
    Ik vind je doosje ontzettend gaaf. De huisjes en de fiets zijn super. Mooi in Hollandse kleuren. Te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt het druk gehad zeg maar heel goed dat je je zo inleeft in de patiënt. je doosje is super! Ik ga op zoek naar die letters. heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als mooi, dat leerproces, en je zal jezelf ook wel tegen komen lijkt mij!
    Je doosje is echt onwijs mooi! Erg leuk het Hollandse tafreeltje.
    Het doosje wat je kreeg is ook mooi zeg!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje heb je gemaakt! Lekker Hollands!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De fiets is van Cheery Lynn Design en oa te koop bij miekelotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi doosje is het zo geworden .echt hollands super leuk .
    de letterstans is zeker mooi .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dat die cursus effect heeft, dan doe je het echt niet voor niets. Je swapdoosje is erg leuk!! Leuk met dat Hollandse thema, de huisjes en de fiets. Ook het gekregen doosje is lief!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt een mooi luciferdoosje mogen ontvangen mieke.
    je hebt zelf een prachtige gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supergaaf doosje heb je gemaakt Mieke, ik vind 'm helemaal geweldig! Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een interessante uitleg. Inderdaad, eigenlijk moet je zoiets eerst zelf meemaken voor je echt weet hebt van dingen waar je zeker op moet letten.
    Dat doosje is echt zo leuk gemaakt! Gezellig, dat fietsje :-) Ook het Parijs-doosje is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig doosje heb je gemaakt in Hollandse stijl!! En dat fietsje is ook leuk zeg!! Je gekregen doosje is ook erg mooi!!

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mieke, leuk dat je op mijn blog was en volger bent geworden. Kwam bij jou natuurlijk ook eens kijken.
    Een supermooi 'hollands' doosje heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mieke

    Wow wat een prachtig hollands doosje
    jij hebt de smaak ook goed te pakken van de doosjes
    We moeten echt eens een datum afspreken om eens samen aan de knutsel te gaan ,lijkt me hardstikke leuk je weer eens te zien!

    Liefs eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt mooi, die grachtenpandjes.. En daar tegenover de Eiffeltoren. Allebei heel leuke doosjes!! Zo heeft iedere stad iets karakteristieks.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten