donderdag 17 mei 2012

Marianne Design # 56

Goedemiddag allemaal,


Ik wil alle nieuwe volgers welkom heten, ik hoop dat jullie inspiratie op mijn blog op kunnen doen.

Vandaag laat ik mijn eerste bijdrage zien aan de challenge van Marianne Design Challenge Blog.
De opdracht is : maak gebruik van een Crafteble ( zijn de witte stanzen van MD).
Erg leuk om te maken maar ook spannend een eerste keer.


Voor het kaartje heb ik papier van vorig jaar gebruikt : Eline's Huis.
De bloemen zijn gemaakt met een oudere creatable LR0145.


De klimop , de blaadjes en het vogeltje zijn van een vrij nieuwe serie ( LR 0206, LR0226 )
Het mandje is een crafteble CR 1207


Ik heb nog een stukje verbandgaas gebruikt en hele oude meeldraadjes ( wel ruim 30 jaar oud , werd toen gebruikt bij het maken van een bruidsjurk ).

Ik hoop dat jullie ook allemaal mee doen.

Fijne dag verder,

Mieke

ps: Wil je mee doen met mijn verjaardagscandy klik dan op het plaatje rechts boven aan mijn blog


10 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart! Je eerste creatie voor Marianne Design is alvast dik geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!! Ik werk ook graag met de materialen van Marianne design! Je eerste bijdrage is goed geslaagd!

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart! Je bijdrage is heel goed geslaagd!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mieke,

    prachtige creatie heb je ermee gemaakt
    De "spits 'is er af zeg maar .
    leuke details heb je gebruikt!
    ik ga volgende week een poging wagen om aan de challenge mee te doen


    gr Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart mieke, heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mieke
    het is een hele mooie kaart.vind de bloemetjes los op het mandje heel mooi en de lintjes door het mandje ook.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi mieke
    erg leuk zo het mandje met het lint
    het zijn mooie mallen
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan en wat een vrolijke kleurtjes papier heb je er voor gebruikt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super!! Zo vrolijk en wat een leuke mand met bloemen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sweet caerd - lovely color combo, beautiful bascet of flowers. Hugs chanya13

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten