dinsdag 1 mei 2012

MD challenge # 54

Lieve allemaal,

Ik zag dat het al ruim een week geleden is dat ik wat geplaatst heb ( dacht dat het veel korter was ).
Ik zag ook dat ik er volgers bij heb: WELKOM !!!! Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en het de moeite waard vinden.

Hebben jullie ook een leuke koninginnedag gehad ? Ik heb met de kinderen op de rommelmarkt gezetten. We zijn om 0.30 uur gaan zitten en waren om 12.30 uur weer thuis. De kids hadden nog wat geslapen maar ik had zelf nog een late dienst zondag , dus uiteindelijk 30 uur in de weer geweest.Toch nog eventjes naar bed gegaan bij thuis komst ( 3 uurtjes geslapen).
Vandaag fijn een vrije dag, super lekker weer hier, dus dat was erg lekker.

Ik ga jullie een kaart laten zien voor de Marianne Design challenge.De uitdaging was een lente kaart of creatie. Uiteraard zijn alle materialen die ik gebruikt heb van MD.



Ik ben gek van de snoesjes en vond deze wel erg vrolijk en zonnig, echt lente dus.


De materialen die ik heb gebruikt :

papier : paperblock Flower Power
creatable : Bloemenkrans
3d papier : Party Snoesje

Ik heb me ook opgeven om mee te doen in het designteam van dit blog, ik ben benieuwd maar daar horen jullie nog wel van.

Nog een fijne avond,

Mieke


9 opmerkingen:

  1. Hoi. Mieke
    Wat een lekker zomers kaartje .
    Super leuk zijn die snoesjes.
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een leuk, fris kaartje geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke vrolijke kaart mieke
    En wat spannend dat je je hebt opgegeven voor het dt team van MD
    Ik ga hard voor je duimen ,want je maakt prachtige creaties met haar mooie mallen
    Succes

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart Mieke.
    Leuk dat je meedoet met de challenge

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke vrolijke kaart mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Gaaf die cirkel met de snoesjes en bloemetjes erin. Enne.. succes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan moet je toch wel erg moe geweest zijn!? Knap dat je dat volhoudt :-)
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! Veel succes met de DT call!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD team.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Mieke

    Mooi fleurig kaartje echt zomers.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten