woensdag 15 augustus 2012

Gewoon, omdat ze zo leuk zijn......

Warm he ?!
Eigenlijk te warm om wat te doen , toch maar de was weggestreken vandaag.Verder niet veel gedaan dan bezig geweest met de LOGO lift van het liftchallenge blog. Het is moeilijker dan ik dacht, terwijl ik dit zit te type besef ik me dat ik het ook nog anders zou kunnen doen, dus zo maar weer aan de slag.

Ik wilde jullie nog een paar kaartjes laten zien die ik tijdens ons weekje weg heb gemaakt.Jullie hebben zulke kaartjes al bij mij gezien maar ik blijf ze leuk vinden : DE VOLKSWAGENBUS  !!





Ik ga snel verder met mijn logo lift, het is erg leuk, wil je meedoen ga dan ook even hier kijken !!!

Groetjes tot morgen,

Mieke




8 opmerkingen:

  1. wat een gave kaarten, heel mooi Mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaarten!! Zo leuk dat volkswagenbusje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze toch leuk die busjes. Succes met het liften!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze super! Ook de kleurtjes zijn tof!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze weer erg leuk die busjes .
    erg leuke stans.

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk geworden Mieke, echte mannenkaarten.
    Succes met het logo waar je mee bezig bent.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten