zondag 19 augustus 2012

Lift Challenge # 23

Lieve allemaal,

Wat fijn dat we nu een echte zomer hebben, ik snap dat het ook voor veel mensen, met name de oudere, erg warm is maar is dit niet waar veel mensen om gevraagd hebben. Hoeveel hebben we met z'n alle niet gemopperd op het slechte weer van begin de zomer. Toch fijn dat we nu lekker weer hebben. Pas je dag aan op het warme weer, dan is het goed te doen. Gisteren is het hier 35 graden geweest en voor vandaag geven ze nog meer af, we wachten maar af.....

Afgelopen week had ik al verteld met de liftchallenge bezig te zijn, nu heeft dat toch meer voeten in de aarde gehad dan ik dacht. Ik had gekozen voor de ringen van de olympische spelen ( heb weken niets anders gezien/ gehoord). Hieronder eerst mijn kaartje.


Het logo wat eigenlijk iedereen wel kent.


Dit is uiteindelijk het kaartje waarmee ik wil meedoen met de liftchallenge. Ben tot 4x toe opnieuw begonnen maar zie hier het resultaat. Ik heb het kaartje gesneden met de cricut, net als de ringen en de letters. Het was al met al een heel karwei.

Als je met zo'n kaartje begint heb je al een idee in je hoofd wat het zal gaan worden. Mijn idee was zoals je hieronder kunt zien.


Toch was ik hier niet tevrede over, vond het niet precies de olympische ringen, na wat denkwerk en overleg met Joop en Caroline ben ik dus tot het eerste kaartje gekomen.
Ik vond het een hele uitdaging maar erg leuk om te doen.

Ik ga nu maar rustig achter de tafel zitten en stort mij op het volgende kaartje.

Fijne dag enne niet te veel mopperen op het weer, we moeten blij zijn met wat we krijgen !!1

Liefs, Mieke

14 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n gave kaart. Mooi strak en een heel goede interpretatie van het logo, Mieke. Dank voor je deelname aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Mieke, vind het een hele prestatie om zo'n mooi strak ringenkaartje te maken! Knap gedaan, goud verdiend :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om je verhaal bij deze kaart te lezen. Overleg, vier keer opnieuw beginnen! Maar het resultaat mag er zeker zijn. Blij dat je hebt doorgezet, maar dan kan ook niet anders met zo'n logo dat haast gelijk staat aan doorzettingsvermogen. Knap gedaan, super resultaat!
    Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk en wat een leuk resultaat, en het logo springt eruit, echt superherkenbaar maar ook echt een kaartje. Ook het tweede kaartje is leuk hoor, die moet je zeker ook bewaren! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele originele kaart heb je er van gemaakt Mieke, toppie hoor.

    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuk idee zeg. Ik vind de gekleurde ringen mooier uitkomen dan de witte ringen. Hij knalt meer. Erg tof gedaan en super dat je weer met ons meedoet Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow gaaf hoor echt heel erg mooi verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig Mieke!!!
    Dank voor je originele verjaardagskaart.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is leuk Mieke,als je eenmaal iets in je hoofd hebt, wil je het ook omzetten in een tastbaar iets, of het nou een kaart is of wat anders maakt niet uit, maar je logo is zeer herkenbaar, ik vind ze allebei mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Mieke vielen Dank, für Deinen Besuch und dem lieben Kommentar auf meinem Blog. Es hat mich sehr gefreut. Ich habe auf meinem Blog eine Explosionsbox mit den Olympiaringen gesetzt. Du kannst sie bei den "Post più popolari" unter "Palla canestro - Basketball", finden.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten