vrijdag 10 augustus 2012

Liftchallenge # 22

Hoihoi,

Ben net terug van een midweekje Center Parcs in Frankrijk !!!
Het was onverwachts en super. Het grootste park van Europa met het grootste Aquamondo !!!
Wat hebben we genoten en dan het weer !!!

Ben net even vluchtig langs jullie blog geweest ( we hadden geen WIFI ), maar geen reacties achter gelaten.
Voor de vakantie had ik al een kaartje gemaakt voor de liftchallenge. Ik heb het kaartje van José gelift, oo wat vind ik dat moeilijk. Ik laat het dan ook maar bij 1 kaartje.
Ben ook op het blog al even wezen kijken en wat zijn er weer mooie kaartjes gelift zeg !!!


Het stikwerk heb ik toch achterwege gelaten, lukte niet zoals ik wilde. Het papier is van verschillende blokjes papier van het Kruidvat evenals de brad.
Het was leuk om te doen maar ook erg moeilijk.

'k Ga nu weer achter de was aan ( zijn er al 3 gedraaid ). Morgen alles even stoffen en zuigen en dan caroline haar verjaardag vieren, wodr al weer 15 !!!

Fijn weekeinde,

Mieke

10 opmerkingen:

  1. hoi mieke
    de kaart van josè vondt ik ook moeilijk
    je hebt er wel een mooie lift van gemaakt
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Mieke, wat leuk dat je het hebt geprobeerd, ook al vind je het zo moeilijk. Dat is overigens helemaal niet van je kaart af te zien, want hij is super! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad .maar dan die was ja ....Bah

    Je kaartje ziet er prachtig uit .mooie kleuren .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelift Mieke! Leuk dat je zo'n toffe vakantie had en fun morgen met de verjaardag van je dochter!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, Mieke, en wat een vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Mieke fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad.proficiat met je dochter.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat jullie het zo lekker hebben gehad in Frankrijk! Wij hebben nú net vakantie, dus bij ons begint het nog!
    Erg leuk dat je meedoet aan onze jubileumchallenge! Heel goed gelukt hoor j elift van José. Niet mis mee, en toffe kleurtjes heb je gebruikt!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom terug zou ik zeggen lekker hoor klinkt als een heerlijke vakantie en mooie lift heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat jullie zo'n heerlijke midweek hadden mieke. Het is jullie erg gegund!
    Je lift is hartstikke goed geworden. Tof hoe je de kleuren bij elkaar hebt gekozen en het papier. Vind het gaaf dat je mijn kaartje hebt gekozen.
    Er zou voor Caroline morgen maar zo iets in de bus kunnen vallen. Heb er aan gedacht... shhhht!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten