vrijdag 28 september 2012

Dots, Dots, Dots

Al is het dan wel weer op de valreep, ik wil met de dots challenge van DCL meedoen.
Ik vind het een ontzettend leuke challenge, had direct een idee in mijn hoofd en dit is het geworden :
 
 
De foto,s zijn wat verschillend van kleur ( het zonnetje kwam en ging ). Ik heb papier gebruikt uit een paperblock van stips and dots. De gekleurde dots en bloemetje zijn van de Trekpleister ( al jaren oud ).

 
Ik ook stiksels gebruikt, zo leuk om te doen. Gelukkig hoef ik komende maand niet zo veel hoef te werken, kan ik mijn naaimachine wat vaker gebruiken.
 
Een kort berichtje van deze kant, bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post !!!
 
Liefs, Mieke


13 opmerkingen:

  1. Echt een dot van een kaart! Super gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk en vrolijke kaart heb j eer van gemaakt. Tof om het wiebelmodel te gebruiken, moest gelijk aan José denken!
    Leuk dat je, ook op de valreep, meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leeeeuk, een wiebelkaart. Blijft toch een heel gaaf en feestelijk modelletje. Lekkere kleurtjes Mieke en leuk al die stippies. Tof hoor dat je de naaimachine hebt gepakt. Het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mieke
    Wat een leuke wiebel kaart .leuk met de stippen .en mooi dat randje met de naaimachine
    fijn weekend.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja een hele leuke dotwiebel zeg, gaaf. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stippen-wiebel-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart!
    Fijn weekend !
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en aan stippen geen gebrek zo te zien. Lekker dat je komende maand niet zoveel hoeft te werken ben benieuwd wat je onder je naaimachine vandaan tovert.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel knap Mieke! Ik zie ook al die leuke challenges voorbij komen maar ik heb gewoon geen tijd momenteel om er aan mee te doen en dat prikt me wel hoor! Succes ermee!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is super geworden Mieke, ik was net te laat zag ik net. Ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Mieke, ook de vorm is een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende wiebelkaart in erg mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Mieke
    Een mooie wiebelkaart
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten