donderdag 1 november 2012

Rood-Wit-Blauw Kerst

Daar ben ik weer en dit keer met een paar kerstkaarten. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van kerstkaartjes te maken maar dit jaar gaat het nogal goed.
Afgelopen week ben ik een paar daagjes bij mijn ouders geweest en ben daar ook naar een kerstshow in een tuincentrum geweest. Het was fantastisch !!
Uiteraard ook bij de kerstkaarten gekeken en daar heb ik mijn inspiratie opgedaan van de volgende kaarten.
 

 
Er stond een doosje kaarten met nederlandse kerstkaartjes.Ik zag er direct mijn eigen materialen in en eenmaal thuis gekomen ben ik aan de slag gegaan. Ik heb creatables van MD gebruikt, het papier is van de Boekenvoordeel, de letters zijn van een mal van Crealies en het uiltje is een Go Kreate stans.


 
Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat, zo zie je dat hollandse kleuren het ook best leuk doen voor een kerstkaart.
Hieronder nog een collage.

 
Straks nog even freubelen voordat de kids weer thuis komen. Vanavond een klein feestje, Ramon is vandaag 14 geworden, de tijd vliegt !!!
Morgen lekker naar de Kreadoe, heb er zin in.
 
Fijne dag allemaal,
 
Mieke


8 opmerkingen:

  1. Leuk zeg. Iets anders dan de standaard kerstkaartjes met kerstballen, sneeuwpoppen en kerstmannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon .
    ja deze kerst kaartjes zijn ook erg leuk in deze kleurtjes.
    veel plezier morgen op de beurs ik ga er zondag naar toe.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Ramon Mieke, leuk Dani van mij wordt maandag 14 jaar. Wat een schitterende kerstkaartjes heb je gemaakt en wat leuk dat je je inspiratie in een tuincentrum hebt kunnen opdoen. Dat is toch fantastisch.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes zeg vooral de molen achter de kerstbomen vind ik erg origineel!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om deze kleuren te gebruiken! Je inspireert mij ook weer.... Ik vind vooral de boompjes erg grappig en mooi.
    Groet, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mieke, eine wunderschöne Sammlung von Weihnachtskarten, in ungewöhnlichen Farben.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaarten!! Leuk in Hollandsche kleuren. Eens heel wat anders!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten