donderdag 28 februari 2013

Condeleantie kaart




Wat vond ik het leuk om jullie reacties te lezen op mijn vorige post !!!
Ik vind het altijd erg leuk om de reacties te lezen.

Vandaag clean maar simpel, een condoleantie kaartje. Dit is de opdracht van de nieuwe challenge op het MD Challenge blog. Voor deze kaart heb ik de creatable van de boom gebruikt en deze uit wit karton gestanst. Ik heb hierna het witte vierkant opgeplakt en de boom weggedaan, de stans is dus uit het karton en er niet op geplakt.



 Het stempeltje zijn ook van MD, de stempel staat eigenlijk in een boogje maar heb deze recht getrokken en uiteindelijk gestempeld.

Groetjes, Mieke


Posted by Picasa

6 opmerkingen:

  1. Mooi stijlvol kaartje Mieke, best moeilijk als het alleen maar met spul van MD mag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie schön, So schlicht und einfach.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Leuk dat je het uit het witte papier hebt gestanst en het er niet opgeplakt zit.
    Mooi gedaan hoor! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is stijlvol en super mooi! Heb je leuk gedaan met de boom op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk Kaartje

    Ik heb je net een award gezonden, je kan het vinden op mijn blog. Hoop dat je het leuk vind.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten