zaterdag 16 maart 2013

Baptized


Wat is het toch een heerlijk gevoel , niet te hoeven haasten , lekker vakantie !!!
Vanmorgen vroeg al bij de kapper gezetten, naar de Bloemenhal om de lente binnen te halen.
Bij ons in het ziekenhuis is het vandaag open dag , met Caroline even wezen kijken, toch leuk ook al loop je er iedere dag. Ik moest ook het onderstaande kaartje even afgeven omdat diegene die hem besteld heeft , het kaartje volgende week nodig heeft en ik er niet ben.
Mij was gevraagd een doopkaartje te maken voor een kindje wat volgende weet gedoopt wordt in Engeland. Na een paar dagen brainstormen , heb ik gisteren dit kaartje gemaakt. Ik heb op het kaartje de naam van het kindje, de datum en het onderwerp gefreubeld. De letters komen van een stans van Crealies.



Het papier is het nieuwste van Eline Pellinkhof uitgegeven door MD. Aan de binnenkant heb ik het papier nog eens terug laten komen.


Ik vond het toch wel moeilijk, je denkt zo snel aan een geboortekaartje , maar ik wilde niet dat het daar op zou lijken. Ik hoop de de opdrachtgever te vrede is.

Dat was het voor vandaag, hoop komende week nog meer te freubelen en te posten.

Fijne zaterdag, Mieke
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje heb je voor een doop gemaakt Mieke, ik vind het prachtig. Geniet nog maar even lekker van je vakantie, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine wunderschöne Taufkarte!!! Die neuen Papiere von Eline sind Zauberhaft.
    Schönes Wochenende, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat blauwe in combinatie met kraft. Ik vind hem erg geslaagd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten