donderdag 11 april 2013

MD Challenge # 78

Hoi allemaal,

Als eerste welkom aan mijn nieuwe volgers, zag dat er opeens wat bij waren gekomen, ik hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen.
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Marianne Design.
Deze keer mag alles , wel de materialen van MD gebruiken en een afbeelding of stempel.

Ik ben helemaal " into" de broodzakken en heb dus een "goody bag"gemaakt !! Hier in kun je iets leuks doen en kado geven.



Ik heb er nog 2 labeltjes bij gemaakt, het plaatje is Daisy !!!



Doen jullie ook mee ?? Kijk even op het blog voor de voorwaarden.

Fijne dag,

Mieke
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende goody bag heb je gemaakt Mieke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een leuk idee! Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt. Super om cadeau te krijgen.

    groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat leuk gedaan zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor die gepimpte broodzakken, greotjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super die broodzakken. Ik heb er nog genoeg liggen Wie eet! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ein wunderbares Werk, mit Fantasie und Liebe gemacht.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten