woensdag 15 mei 2013

Nieuwe artikelen MD mei 2013

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, altijd erg leuk om te lezen.
Ben de afgelopen tijd lekker bezig geweest maar heb weinig gepost.
Ik wil jullie een paar kaartjes laten zien gemaakt met de nieuwste materialen van Marianne Design.
Ze zijn weer zo leuk, de colletables, kijk zelf maar :


Met deze kaart heb ik een klein uitstapje gemaakt. Het papier wat ik hier heb gebruikt is niet van Marianne Design.




Erg leuk om te maken, vanavond weer lekker freubelen.

Liefs, Mieke

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk! Mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je gemaakt van die mooie stansen. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten Mieke met de Marianne stansen, mooie kleuren heb je gebruikt! En wat fijn van je Moeders goede bericht, proficiat!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mieke

    Prachtige kaarten heb je ermee gemaakt.
    Ik heb deze mal in bruikleen van me vriendin.
    Dus ben volop aan het draaien,zodat ik er straks ook leuke creaties mee kan maken

    groetjes eef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes Mieke, ik vind ze weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaarten en ja de mallen zijn zeker heel erg mooi ben er zelf ook mee aan de slag gegaan.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes! Wat hebben we toch een heerlijke hobby hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten heb je gemaakt! Je hebt me weer op ideetjes gebracht voor kaarten met deze mallen. Bedankt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten