zondag 2 juni 2013

Bedankt !!!

Lieve allemaal,

Een heerlijk weekeinde aan de knutsel geweest. Manlief is gisterenmorgen vroeg vertrokken richting Hattem, om alles klaar te maken voor de kampweek van komende maandag. Hij gaat al jaren mee als begeleiding met de basisschool naar Nationaal Kamp.
Dit jaar hebben ze het onderwerp : Italië.
Zoonlief vertrekt dinsdag voor 3 dagen kamp in Durbuy. Onze dochter heeft komende woensdag een sportdag een BBQ, en wil dan opgehaald worden omdat ze niet meer terug kan komen met de bus.
Ik wordt geacht 3 dagen te werken.
Donderdag geef ik een workshop ter eren van mijn verjaardag, vrijdag een afsluitende workshop voor de dames die iedere maand komen. De vrijdagmiddag zoonlief weer ophalen en in de avond manlief. 
En ik maar denken een rustig weekje te hebben ........ oja en ook nog een logee, boodschappen doen ( wat ik nooit doe ).
Ik doe het allemaal met liefde, dit is niet bedoelt als klaagzang, maar ik zat zomaar een balansje op te maken voor de komende week. Al met al ik hoef mij niet te vervelen.

Zoals ik al begon, ik heb het weekeinde lekker zitten knutselen. Ik heb een kaartje gemaakt voor Marianne Perlot voor de leuke goody bag die van haar hebben gehad tijdens onze teamdag.
De artikelen die in de bag zaten heb ik gebruikt om deze kaart te maken.



Nu voor een tweede keer een stempel ingekleurd, best moeilijk, allemaal kleine dingetjes. Vind nog moeilijk waar ik dan het beste kan beginnen. Toch ben ik blij met het resultaat.
Het kaartje gaat vanavond op de post.

Ik hoop dat jullie net als ik ook hebben genoten van het mooie weer.
Van de week volgen er nog meer foto's ook van de workshops.

Liefs, Mieke




11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, dus zo zit je te denken dat je een rustig weekje hebt, en op het ander moment valt dat dus een beetje tegen! je kan maar beter lekker dingen te doen hebben dan te vervelen!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is heel mooi geworden Mieke, heel mooi ingekleurd ook. Soms heb je alles tegelijk hè in een week. Heel veel succes met alles.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Mieke, ik vind hem prachtig geworden en je hebt een lekker druk weekje voor de boeg maar je hebt gelukkig het weekend heerlijk kunnen knutselen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het geweldig gedaan, en het inkleuren ziet er al goed uit en zal alleen maar beter gaan na heel veel plaatjes, ik vind het top! Ennuh, hou het hoofd koel v.d week hihi.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke kaart.En voor de tweede keer pas ingekleurd is het toch wel heel mooi gedaan.Succes met je drukke week.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt, toppie ☼
    En wat een drukte bij jullie, suc6 met alles !

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke

    Zo jij hebt een drukte voor de boeg sterkte met anders ,maar voor je weet is de week alweer voorbij .
    Een leuke en vrolijk kaartje heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi vrolijk kaartje.
    Wat zijn de mallen van MD toch mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten