woensdag 19 juni 2013

Washi Tape

Hoihoi,

Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen al vroeg op, zoonlief moest op schoolreis, eigenlijk noem je dat niet meer zo op deze leeftijd maar het klinkt wel leuk. Omdat ik vandaag nog 1 vrije dag heb en ik die wil besteden aan mijn hobby was het niet zo erg. Vanmorgen een aantal kaartjes gemaakt met washi tape. Ik ben geïnspireerd door Miranda en Sanne.  Heb natuurlijk al heel wat rolletjes tape liggen , te leuk om niet te kopen. Die 2 meiden maken zulke leuke kaartjes, gisterenavond nog even zitten `spieken`en vanmorgen zelf begonnen. De naaimachine op tafel voor de stiksels, de Circut voor de letters, het fototoestel om het resultaat te fotograferen en de computer om de Circut te bedienen en alles op mijn blog te zetten.

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Heb de foto´s wat kleiner gemaakt zodat de post binnen de perken blijft !! Ik ga snel weer verder , ik heb nog heel wat ideetjes in mijn hoofd die uitgevoerd moeten worden.

Fijne dag !!!

Mieke
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke en leuke kaarten zeg! En zoveel...!!! Leuk hoor! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke

    dat tape is geweldig he ,Super leuke kaarten heb je er mee gemaakt .
    Zien er lekker vrolijk uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohwww die zijn zooooooo leuk!!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een voorraad! Leuk gemaakt! Ik heb toevallig ook laatst precies zo'n kaart gemaakt. Geinspireerd door Miranda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig geweest Mieke.stuk voor stuk vrolijke kaartjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. BEDANKT hoor, voor het idee, ze zijn zeer GESLAAGD, een driewerf HOERA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat je (mede) door mij de tape ook echt bent gaan gebruiken! En hóe, haha, wat een lekkere en leuke voorraad. Het is zo fijn en makkelijk materiaal, en zoals jij ook al laat zien met je kaarten is een kaart met dezelfde opzet maar met andere kleuren toch alweer heel anders. Veel plezier met je inspiratie, plakse haha! Bedankt voor het linken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Mieke wat ben je lekker crea bezig geweest en ze zijn stuk voor stuk prachtig, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten