maandag 15 juli 2013

Zomaar wat...

Lieve allemaal,

Welkom aan mijn nieuwe volgers. Ik hoop dat jullie hier ook wat inspiratie op kunnen doen.
Er komen al kaartjes binnen voor Caroline haar verjaardag. Wil je nog meedoen met de CANDY, klik dan op de link. Ze was erg verrast en kijkt toch dagelijks uit naar de post !!!

Ik heb de laatste tijd niet stil gezetten , maar wel al een poosje niets geplaatst. Vandaar deze post.
Ik ben mijn voorraad aan het aanvullen met het oog op de zomerfair op 31 augustus.
Hier zien jullie een paar kaartjes die ik daar voor gemaakt heb :








De kaartjes zijn allemaal gemaakt met materialen van Marianne Design, ook erg leuk om te maken naast de washi tape kaartjes.
Vannacht begin aan nacht 1 van 3 en dan heb ook ik vakantie !!!!!

Fijne dag allemaal.

Mieke

5 opmerkingen:

  1. Das sind aber wieder wunderschöne Karten. Mir gefallen die Marianne Design Produkte besonders gut.
    Du hast damit wieder Wunderbares geschaffen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke

    Stuk voor stuk zijn het erg leuke kaartjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Mieke wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt, ik vind ze stuk voor stuk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een supermooie kaartjes, ik vind ze helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoeties van gemaakt!
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes, Mieke. Lekker vrolijk.
    Ze zullen het beslist goed doen op de zomerfair.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten