maandag 29 juli 2013

Zomercolumn # 2

Wat een super vakantie !!! Heerlijk weer, iedereen vrolijk, lekker freubelen en doen waar je zin in hebt.
Zo is ongeveer de eerste vakantie week verlopen.
Vandaag zomercolumn 2, ik ben met mijn Cards Only's gaan zitten en zag daar een leuke kaart instaan die ik wel wilde liften. De vorm is niet bijzonder maar, wat je helaas op de foto's niet goed kan zien, zit er een trappetje in verwerkt ( de kaartjes waaiden steeds om ).
Het eerste kaartje laat zien hoe hij er echt uit moet zien en de andere foto's zijn liggend gemaakt.


Op deze foto is te zien hoe hij moet zijn, omdat de kleuren niet zo mooi zijn , nog eentje hieronder.





Mijn uitdaging bij deze kaartje was ook om mijn oude scrapbook vellen eens te gebruiken, ik heb er ontzettend veel liggen maar niet gebruikt. Ik vind de patronen soms te groot voor een kaart.



Op het papier van de laatste 2 kaartjes was ik al heel lang verliefd, ook al heel lang in huis maar vond het zonde om het te gebruiken, het moest er nu toch maar van komen.....

Komende 2 dagen is er een uitstapje gepland, het zal dus eind van de week zijn voor mijn volgende column.

Lieve vakantie groetjes,

Mieke

6 opmerkingen:

  1. Oud of niet, ze zijn gewoon goed. En wie weet op de fair hoe oud jouw papier is? Het is maar net voor wie je een kaart nodig hebt.
    Fijne dagen, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes heb je gemaakt! Leuk papier. Zo komt het oude ook eens op. Maar ik snap je gevoel, ik heb genoeg liggen maar vind het soms jammer om te gebruiken.groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he die vakantie. Lekker in je eigen tempo kunnen doen waar je zin in hebt. En jij hebt duidelijk zin in knutselen. Je hebt weer een mooie serie gemaakt! De onderste 2 vind ik heel erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Mieke, ik vind ze stuk voor stuk heel mooi. Heel veel plezier de komende dagen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke genieten joh... heerlijk hoor vakantie en je kaarten zijn kanjers !! en de crea... spat er van af!


    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten