vrijdag 30 augustus 2013

Melkpakjes

Hoihoi,

Eindelijk weekeind, was al aan het werk vanaf afgelopen zaterdag !!! Best veel.
Afgelopen week ook Ramon zijn kamer ingericht in Brugge, hij gaat maandag beginnen op het Spermalie, opleiding voor restaurant en keuken. Hij gaat door de weeks op internaat. Best spannend hoor, hij is pas 14, maar hij heeft er erg veel zin in.

Nu wat betreft mijn geknutsel, ik zag afgelopen week wat melkpakjes voorbij komen, bij jullie en op pinterest ( ook zo leuk om rond te neuzen ).
Leuke kado verpakkingen voor allerlei gelegenheden : verjaardag, geboorte, huwelijk en noem maar op.






Ja, jullie zien het goed, de pakjes zijn gepimpt met Washi tape !!!
Je kunt er zoveel mee, ideeën te veel.

Ik ga nu genieten van mijn 3 vrije dagen en hoop ook tijd te kunnen maken om te knutselen.

Fijn weekeind allemaal !!!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig! Leuk om zo een cadeautjes weg te geven. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeetje 14 jaar en dan al op internet, maar gelukkig heeft hij er zin, goh jeetje Dani van mij is ook 14 maar moet daar nog niet aan denken hahaha, watje die ik ben. Ik vind je opgepimpte melkpakken super Mieke.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke melkpakjes, ze zien er echt heel
    erg leuk op en je kan er vele kanten mee op ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er leuk uit! Echt een origineel idee en te gebruiken voor veel verschillende gelegenheden! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg! Grappig dat je met zoiets, een mooi cadeautje kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke melkpakjes heb je gemaakt. Zo wordt geld of een ander klein kadootje geven nog leuker.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groot gelijk. Eerst even bijkomen.
    Kan me best voorstellen, dat het niet leuk is, als je zoon van 14 jaar intern gaat. Maar ja hij wil graag en hou het dan maar eens tegen. Het zal ook wel een heel goede opleiding zijn. Hadden vrienden in Antwerpen. Als we daar kwamen moesten we altijd mee uiit eten. Nooit ergens zo geweldig gegeten als in Belgie.
    Ook de mosselen uit Belgie staan bij ons bovenaan. aar kan hier in het westen geen restaurant tegen op. Ja misschien zo'n Michelin geval, maar dat past niet in onze potemonaie.
    Ik vind de melkpakken geweldig opgepimpt.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten