zaterdag 12 oktober 2013

Marianne Design Challenge # 89

Lieve allemaal,

Druk,druk,druk,druk.......wie kent het niet.
Gelukkig nu een weekje vakantie.

Een beetje laat maar hierbij laat ik jullie mijn kaartje nog zien voor de Challenge van Marianne Design.
De opdracht is een kaart zonder bloemen.
Voor sommige misschien moeilijk, voor mij minder. Ik gebruik nauwelijks bloemen.


Ik heb nogmaals de uiltjes van Eline aangeschaft. De uiltjes zijn van vorig jaar maar zoooooooo leuk !!

Ik wens jullie een fijn weekeind,

Mieke

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Mieke. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en diepostzegels uit de brievenbus is een erg leuk idee. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk alles in uiltjes stijl en die postzegeltjes zijn scheetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer erg leuk uit. En soms heb je dat zo dat een oude lijn gewoon leuk blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachige kaart heb je gemaakt!
    Als je hier niet mee wint... :)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je uiltjes zijn tijdloos, ze blijven leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze blijven enig, en je kaart is geweldig. Leuk zoals je die postzegels uit de brievenbus hebt laten komen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Super leuke kaart weer ze blijven erg leuk de uiltjes.
    Fijne zondag groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten