dinsdag 15 april 2014

70

Vandaag is mijn vader jarig, 70 is hij geworden.
Voor hem heb ik een speciale kaart gemaakt, een kaart die je de laatste tijd veel ziet.
Het is een card in a box. Cornelie heeft een duidelijk beschrijving gemaakt, die kun je hier vinden.
Erg leuk om te maken en vrij makkelijk op te sturen in een envelop, er zullen er zeker nog meer volgen.


Het papier wat ik gebruikt heb is uit een ouder blokje. Verder zijn de stansjes van MD.

Ik vind trouwens dat het tijd wordt om eerst eens mijn paperpads op te maken voordat ik nieuwe aan mag schaffen, heb nog zo ontzettend veel dat ik misschien over een jaar de boel nog niet op heb gebruikt.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Mieke

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt Mieke.Fleurige kleurtjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! Je cardbox is super! Lekker kleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag Mieke,prachtige box heb je gemaakt,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke kaartbox, en jij ook gefeliciteerd met je vaders verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag Mieke en wat heb je dit schitterend gemaakt voor hem, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van ♥-e gefeliciteerd met je vader, een prachtige kaart box
    heb je voor hem gemaakt, super ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een beauty van een kaart! en van harte met je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw vader verjaart op dezelfde dag als ik ;-)
    Wat een pracht van een kaart heb je voor hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart! super!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mieke,
    Ik ga je volgen ik vind het leuk om op de hoogte van de creaties van mijn nieuwe teammaatjes te blijven. Super leuke card in box heb je gemaakt voor je vader.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten