donderdag 8 mei 2014

Moederdag

Hierbij weer een berichtje van mij. 
Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post, zo leuk om te lezen.

Afgelopen week gestart met werken maar het valt vies tegen, ben ontzettend moe. Ik dacht de wereld aan te kunnen maar denk dat ik mijn doelen even bij moet stellen, blijf voorlopig 4x4 uur werken, het duurt wel even voordat ik weer aan de 36 uur zit.

Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge van Marianne Design.
Dit keer is de opdracht een moederdagkaartje met een bloemplaatje of stempel met bloemen.



Doen jullie ook mee ??

Mieke

7 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas goed op jezelf hè?! Langzaam weer opbouwen, niet niks zo'n operatie. Fijn dat je al resultaat merkt!! En nu lekker je extra vrije tijd gebruiken om op het gemak te freubelen wat je zo ontzettend leuk doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mieke,
    Prachtige kaart heb je gemaakt met het mooie papier van Don @ Daisy.
    Op het gemakje beginnen hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat het werken tegen zou vallen, maar langzaam opbouwen en dan kom je er wel Mieke, je kaart is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe maar lekker rustig aan,dan komt het heus wel weer goed.Prachtige kaart heb je voor Moederdag gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat balen dat het werken zo tegenviel. Hopen dat je het rustigaan kunt opbouwen. Je kaart is erg lief en vrolijk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Mieke!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten