donderdag 11 september 2014

Challenge #112

Hallo allemaal,

Ik heb mijn nachtdiensten weer overleefd. Het was niet druk en heb veel gefreubeld. Heb nog heel wat bestellingen lopen van uitnodigingetjes , creaties voor een babyshower en natuurlijk kerstkaartjes. De foto's volgen nog !!!

Nu eerst mijn creatie voor de nieuwe challenge van het Marianne Design Challenge blog.
Deze keer luid de opdracht, maak een kaart met 9 vierkantjes, kijk maar voor de voorbeelden op het blog.
Hierbij mijn bijdrage :



Ik denk dat de foto voor zich spreekt.

Mieke

13 opmerkingen:

  1. Mooie vakjeskaart geworden Mieke!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart super leuk Mieke!
    De poes is ook zo lief.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie, Mieke!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, lief kaartje is het geworden Mieke ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje heb je gemaakt
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echt kerst kaartje! Leuk gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi!
    Echt een kerst kaartje!!
    Groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mieke wat een superleuke kaart. Lekker vrolijk met dit papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten