zondag 16 november 2014

Babyshower

Lieve allemaal,

Vandaag kan ik jullie dan eindelijk een opdracht laten zien die ik al een poosje geleden heb gemaakt. Ik kon het eerder nog niet laten zien omdat het een verrassing moest blijven.
Nu is het feestje achter de rug.
Ik heb in opdracht 20 goodiebags gemaakt, 20 babyschoentjes en 15 naamkaartjes.
De naamkaartjes stonden op de sweettable zodat iedereen wist wat voor lekkere dingen er op tafel stonden.



Mijn zusje had de stans van de schoentjes ( joy!) en heeft deze voor mij uitgestansd. Het was wel een karwei om ze in elkaar te krijgen maar een leuk resultaat.


De uiltjes zijn een stansje van Marianne Design.


De opdrachtgeefster heeft er zelf een taart bij gebakken.


Alles op elkaar afgestemd.

Fijne zondag allemaal,

Mieke

4 opmerkingen:

  1. Echt heel erg leuk bedacht! Past perfect bij elkaar!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er vrolijk en feestelijk uit! Ik kan het me voorstellen dat het een werkje was om al die babyschoentjes in mekaar geprutst te krijgen, maar het resultaat mag gezien worden.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Dat heb je wel heel gaaf gemaakt, mooi en vrolijk ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten