zaterdag 24 januari 2015

Stippen en Strepen

Heerlijk geknutseld vandaag !!!
Zoveel leuke dingen gemaakt, maar dat volgt in de komende week.
Mijn goeie voornemen van dit jaar om mee te doen met meerdere challenge's, heb ik maar in de praktijk gebracht.

De eerste challenge waaraan ik mee wil doen is de Stippen en Strepen challenge van Cards en Scrap.
De uitdaging is duidelijk , een kaart met stippen EN strepen.
Ik heb een kaartje gemaakt voor ons neefje wat morgen zijn 4de verjaardag viert. De kadootjes zijn ook in dezelfde stijl ( of eigenlijk moet ik zeggen, het kaartje is in dezelfde stijl. De kadootjes waren al ingepakt ).


Voor het kaartje heb ik een cijfermal van MD gebruikt net als het stempeltje. De stippen heb ik aangebracht met behulp van een mal van DutchDoobadoo en rode inkt, de streepjes zijn van Crealies.


Hier nog een foto van de kaart met de kadootjes.
Hopelijk vind de jarige job het ook leuk.

Tot morgen !!!

Mieke


5 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk is ie geworden, Mieke!!
    Superleuke kaart voor je neefje!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart is dit geworden.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi! Super hoe jij je hebt laten inspireren door het cadeau-papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mooi!! Erg leuk dat je de kaart in de stijl van de ingepakte cadeautjes hebt gemaakt! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mieke,

    En dat noem ik nou eens een geweldige leuke kaart.
    Wat heerlijk om duidelijk de uitdaging "stippen&strepen" er in terug te zien.

    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten