maandag 16 november 2015

Kerstbal

Daar ben ik weer.
Ik heb mij voorgenomen mijn blog weer wat leven in te blazen, ik zet veel op FB maar niet meer hier en dat gaat veranderen.
Gisteren  heb ik wat knutselspulletjes naar beneden gehaald. Ik heb een heerlijke knutselplek op zolder, het wordt er in de winter wel erg koud, de was hangt er, dus veel vocht en daarbij komt dat ik het ongezellig vind om boven te zitten als de rest lekker beneden zit. 
Manlief heeft een boekenkast naar beneden getild en die heb ik met het hoog nodige gevuld en zit dus weer beneden, Heerlijk !!!

Ik had op pinterest zulke leuke kerstballen gezien, het bedrijf in America een mailtje gestuurd of het nog verkocht werd. Dat was niet meer het geval, toen maar zelf tussen mijn spulletjes gezocht , met het volgende resultaat :


Gelijk ook maar een kaartje gemaakt, ik vind deze kleur helemaal te gek !!


Ik hoop jullie snel weer iets te laten zien,

Fijne dag !!!

Mieke

5 opmerkingen:

  1. wat gezellig dat je je blog weer nieuw leven inblaast! en wat heerlijk dat je beneden een plekje voor jezelf hebt. Je laat 2 plaatjes van kaarten zien! schitterend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker om weer beneden te zitten, Niets aan in de kou! Ik heb de luxe beneden alles te hebben, en ben er dus altijd gezellig bij, en heb gelukkig ook altijd warm ;-)
    Je kaarten vind ik super mooi! Die kleur is ook mijn favoriet, en vind het voor de kerst top. Mooi gemaakt!!
    Ik ben juist gestopt met Facebook, alweer bijna een jaar. Bevalt prima, heerlijk rustig! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke.
    Leuk dat je mijn volger bent geworden.
    Ik heb ook even lekker op jou blog rond gekeken.
    En ik heb genoten van al het moois.
    En ....ben ook gelijk jouw volger geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig hoor, je plekkie weer beneden! gelijk maar 2 hele leuke kaartjes gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten