dinsdag 23 februari 2016

Vrije dag

Eindelijk een echte vrije dag.... en wat een weer : dan schijnt de zon dan zit je midden in een hagelbui, je krijgt wat je toekomt zeggen ze ;(

Heb een beetje zitten freubelen, op de oude manier want mijn snijmachine is er mee opgehouden en nu lig ik in conflict met de firma die hem geleverd heeft, volgens hun ligt het aan de instellingen. Nu ik kan je vertellen, ik heb alle instellingen geprobeerd, daar ligt het echt niet aan. Ik wil hem terug sturen, dat zien zij niet zitten. Gelukkig heb je als klant heel wat rechten....... wordt vervolgt.

Vandaag laat ik jullie mijn voorbeeld kaartje zien, voor de workshop van gisteren. Het patroon komt bij Petra vandaan ( stond al heel lang op mijn lijstje ).
Het papier en het plaatje zijn van MD


Ook heb ik mijn pocketletter afgemaakt, erg leuk om te maken, weet alleen niet wat ik er mee moet doen.....


Het papier is van Studio light

Vannacht beginnen aan 3 nachten werken, hoop ook wat te kunnen freubelen.

Mieke


5 opmerkingen:

  1. Jeetje zeg dat is balen dat je stansmachine kapot is, hopelijk word het snel opgelost.
    Je kaartje en pocketletter zijn allebei hartstikke goed gelukt!
    Werk ze de komende nachten!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterend kaartje Mieke..mooie lentekleurtjes zijn het...
    ook je pocketletters is een schitterende creatie...
    En ja wat moet je nu mee....daarom begin ik er ook maar niet aan...en maak dan toch liever kaartjes..
    En je snijmachine die het niet meer doet is toch de Curio??....of zit ik nou verkeerd
    wel heel vervelend en zeker nu de firma niet thuis geeft...heel frustrerend..
    hopelijk gaat dat goed aflopen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schitterend kaartje Mieke..mooie lentekleurtjes zijn het...
    ook je pocketletters is een schitterende creatie...
    En ja wat moet je nu mee....daarom begin ik er ook maar niet aan...en maak dan toch liever kaartjes..
    En je snijmachine die het niet meer doet is toch de Curio??....of zit ik nou verkeerd
    wel heel vervelend en zeker nu de firma niet thuis geeft...heel frustrerend..
    hopelijk gaat dat goed aflopen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en pocketletter... Tja...wat moet je er mee inderdaad. Ik hou het bij kaarten maken! Maar wat vervelend dat je snijmachine er mee opgehouden is. Ik hoop dat je er snel uitkomt met het bedrijf en ze hem repareren of vervangen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje - een heel mooi patroon! De pocketletter ziet er ook leuk uit. Wat je ermee kan? Tja, misschien kan je hem als alternatief voor een verjaardagskaartje gebruiken? Met op elk kaartje een kleine wens of zo? Hij ziet er in elk geval heel feestelijk uit, hoor. Geslaagd resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten